Esta cesta se sorteará el próximo jueves día 22 de diciembre (día de la III Carrera Solidaria) sobre las 13:30 en el colegio.
Agradecer enormemente a todos los comercios colaboradores, sin ellos no hubiese sido posible.
¡Es impresionante lo completa que ha quedado!
Gracias a todas aquellas personas que han colaborado con los alumnos y alumnas de sexto de primaria comprando papeletas.

¡Muchísima suerte!

___________________________________________________________________________________

Aquesta cistella es sortejarà el proper dijous dia 22 de desembre sobre les 13:30 a l’escola.

Agrair enormement a tots els comerços col·laboradors, sense ells no hagués estat possible.

És impressionant com ha quedat!

Gràcies a totes aquelles persones que han col·laborat amb els alumnes i les alumnes de sisè de primària comprant paperetes.

Moltíssima sort!