Buenas tardes,
les informamos de acontecimientos importantes que se realizarán la semana del 19 de diciembre en el centro.

Miércoles 21 de diciembre:

– de 9h a 13h se realizará en el centro la III Carrera Solidaria con la colaboración de la AMPA i del Excmo. Ayuntamiento de Oropesa del Mar.
Para poder participar es imprescindible aportar un producto de higiene personal o de limpieza destinado a las personas más necesitadas. La fecha límite de entrega será el 16 de diciembre.
A cada alumno que colabore se le hará entrega de un dorsal y una camiseta que deberá llevar el día de la carrera.
Recordamos que puede correr un familiar junto a cada alumno y alumna. (sería interesante que se anotara en la agenda para darles un dorsal a ellos también).

– a las 13:30 se hará el sorteo de la Cesta de Navidad que han preparado los alumnos y alumnas de sexto de primaria para el viaje de fin de curso con la colaboración de los comercios de Oropesa del Mar y de la empresa de comedor SERCOLE entre otros.
Les informamos que las papeletas para participar en dicho sorteo las siguen vendiendo los alumnos y alumnas hasta el día antes de la carrera.

HABRÁ MERCADILLO NAVIDEÑO (se recaudará dinero para el viaje de fin de curso de los alumnos y alumnas de sexto de primaria. Podrán traer dinero para comprar algo de almuerzo, libros, DVDs… )

Jueves 22 de diciembre. Último día:

Reparto de notas a las famílias:

Horario de Infantil:
– De 13 a 14
– De 15:30 a 17

Horario de Primaria:
– De 13 a 15

A partir de las 11h saldremos a la Marea Azul donde decoraremos el pueblo y felicitaremos las fiestas a nuestros vecinos.

¡Les esperamos a todos!

Próximamente les pasaremos el Programa de Navidad completo.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

Bona vesprada,
els informem d’esdeveniments importants que es realitzaran la setmana del 19 de desembre al centre.

Dimecres 21 de desembre:

– De 9h a 13h es realitzarà al centre la III Cursa Solidària amb la col·laboració de l’AMPA i de l’Excm. Ajuntament d’Orpesa
Per poder participar és imprescindible aportar un producte d’higiene personal o de neteja destinat a les persones més necessitades. La data límit d’entrega serà el 16 de desembre.
A cada alumne col·labori se li farà entrega d’un dorsal i una samarreta que haurà de portar el dia de la cursa.
Recordem que pot córrer un familiar al costat de cada alumne i alumna. (Seria interessant que s’anotés a l’agenda per donar-los un dorsal a ells també).

– A les 13:30 es farà el sorteig de la cistella de Nadal que han preparat els alumnes i les alumnes de sisè de primària per al viatge de fi de curs amb la col·laboració dels comerços d’Orpesa i de l’empresa de menjador SERCOLE entre d’altres.
Els informem que les paperetes per participar en aquest sorteig les segueixen venent els alumnes i les alumnes fins al dia abans de la cursa.

HI HAURÀ MERCAT DE NADAL (es recaptarà diners per al viatge de fi de curs dels alumnes de sisè de primària. Podran portar diners per comprar alguna cosa de dinar, llibres, DVDs …).

Dijous 22 de desembre. Últim dia:

Repartiment de notes a les famílies:

Horari d’Infantil:
– De 13 a 14
– De 15:30 a 17

Horari de Primària:
– De 13 a 15

A partir de les 11h eixirem a la Marea Blava on decorarem el poble i felicitarem les festes als nostres veïns.

Us esperem a tots!

Properament els passarem el Programa de Nadal complet.