Llibres i Material Didàctic

AJUDES LLIBRES TEXT

 

Hi ha dos vies possibles d’ajudes:

1- per part de l’AJUNTAMENT:

PUBLICACIÓ EN EL DOCV 27/10/15 PER AL CURS 15-16.

PODEN SOL.LICITARLA EN EL PLAÇ DE 15 DIES HÁBILS EN L’ AJUNTAMENT DE LA LOCALITAT.

MÉS INFORMACIÓ I DOCUMENTACIÓ A LA WEB DE CONSELLERIA D’EDUCACIÓ, FENT CLICK A L’ICONA.

A_CON

SI TENIU DUBTES! cal estar atents a tota la informació en el mateix AJUNTAMENT D’ORPESA.

(Important en les tablets cal demanar factura a nom de l’alumne)

aytoPara poder optar y ser beneficiario de esta ayuda de MATERIAL como la de LIBROS DE TEXTO Y MATERIAL DIGITAL (IPAD) deben cumplir con una serie de condiciones que de penderá cuando se publique dicha convocatoria de las ayudas en el Boletín Oficial de la Provincia de Castellón que se hará público en el tablón oficial de anuncios del Ayuntamiento de Oropesa del Mar.

Una vez publicada, según modelo de solicitud que se facilitará en el Servicio de Atención al Ciudadano (SAC) y el Departamento de Secretaria/Subvenciones deberán presentarla junto con la siguiente documentación fotocopiada y compulsada del original:

– TODO DEBE IR A NOMBRE DEL ALUMNOCOPIA DE

– DOCUMENTO DE IDENTIDAD DEL ALUMNO (DNI /NIE), si NO TIENE deben aportar el NIF (número de identificación fiscal) que se habilita cuando no dispone de los anteriores al abrir una cuenta bancaria a nombre del menor.

– CERTIFICACIÓN DE LA OFICINA BANCARIA CON EL CODIGO DE CUENTA CLIENTE DEL ALUMNO (Ficha de terceros) si no dispone de ninguna cuenta ni de documento de identidad, al abrirla se tramitará el NIF.

– COPIA DE LOS DNI/NIE DEL PADRE, MADRE Y/O TUTOR/A.

– FACTURA a NOMBRE del ALUMNO que justifique la compra de material escolar, con los conceptos desglosados y detallados de material, como el IVA desglosado, número de factura, datos del emisor, fecha de expedición, con SELLO y con el PAGADO y FIRMA.

“ESTAS CONDICIONES Y REQUISITOS LO SON PARA LOS DOS TIPOS DE AYUDAS QUE SE OFERTA”


 

2- per part de la Conselleria D’educació de la Generalitat Valenciana, son les que gestionem directament en el mateix centre i tota la informació relativa a les mateixes esta més abaix indicat:

HAN FET ELS INGRESSOS del curs 2012-2013

AQUELLES FAMÍLIES QUE FICAREN EL COMPTE BANCARI PROPI I NO

HAN REBUT LA TRANSFERÈNCIA, PREGUEM ES FIQUEN EN CONTACTE

AMB SECRETARIA.

AQUELLES FAMÍLIES QUE FICAREN EL COMPTE BANCARI DEL CENTRE,

SERAN CONVOCADES TELEFÒNICAMENT PER A PROCEDIR AL

PAGAMENT DE L’AJUDA SOL.LICITADA.

En el moment en que liquiden els imports de cadascú al compte corrent del centre (AQUELLS QUE PRESENTAREN el compte del CENTRE), VOS AVISAREM PER TAL DE FER-VOS UN XEC

 

“Tampoc ha EIXIT la nova convocatòria per al curs proper: 2015-2016”

ESTIGAU ATENTS A LES POSSIBLES NOVETATS EN EL MES DE JULIOL, tant a la WEB, com al TAULÓ D’ANUNCIS i el CORREU ELECTRÒNIC i a la WEB DE CONSELLERIA fent click en la imatge.

A_CON