SECRETARÍA

“És el lloc encarregat de mantindre tota l’administració del Centre els arxius, atendre el telèfon, redactar correspondència, organitzar reunions i esdeveniments, i fer altres tasques administratives en una oficina o despatx, com la gestió de la comptabilitat del centre, com el tractament dels Recursos Humans, les actes del Claustre i Consell, on tindra veu, però no vot”

Açí podràs trobar tota la informació referent del Centre com:

– SOL.LICITUD DE DOCUMENTS :

Certificat de Matrícula o Escolarització, Petició de Baixa, Justificants, Certificat de Notes, Certificat de Menjador, FITXA de INFORMACIÓ de CENTRE, Historial Acadèmic per a l’alumnat de 6é curs de Pª i/o Reclamació, queixa o denúncia, com altres peticions.

• Totes aquestes gestions podràs fer-les dins de l’HORARI SECRETARIA, amb cita prèvia en Consergería, i per tal d’aligerar els tràmits, podeu descarregar-vos la:

SOL.LICITUD DE DOCUMENTS i omplir-la.

– MATRÍCULA:

• Matrícula ordinària durant el curs escolar sempre que siga un alumne d’altra localitat que Orpesa;

• Abans del curs escolar pròxim per: Confirmació de Plaça i Procés d’Admissió.

click en ADMISSIÓ SECRETARIA del al  de  de 201, AMB CITA PRÈVIA en Consergería.

– AJUDES:

• MENJADOR