Pablo, medalla de plata

El CEIP La Mediterrània se siente orgullosa de tener entre sus alumnos a Pablo Dolz Mateo, medalla de plata en el campeonato Infanta Elena de España de PONIS 2 celebrado en Madrid los días 7, 8 y 9 de abril. ¡¡¡Enhorabuena!!

!“El CEIP La Mediterrània es sent orgullosa de tindre entre els seus alumnes a Pablo Dolz Mateo, medalla de plata en el campionat Infanta Elena d’Espanya de PONIS 2celebrat a Madrid els dies 7, 8 i 9 d’abril. ¡¡¡Enhorabona!!!

This entry was posted in Avisos 1r Cicle, Avisos 2n Cicle, Avisos 3r Cicle, Avisos Infantil, Avisos Secretaria, Sin categoría, Tauló d'anuncis. Bookmark the permalink.