Avisos 1r CicleAvisos 2n CicleAvisos 3r CicleAvisos InfantilAvisos SecretariaSin categoríaTauló d'anuncis

Pablo, medalla de plata

Posted at 10 abril, 2017 | By : | Categories : Avisos 1r Cicle,Avisos 2n Cicle,Avisos 3r Cicle,Avisos Infantil,Avisos Secretaria,Sin categoría,Tauló d'anuncis | Comments Off on Pablo, medalla de plata

El CEIP La Mediterrània se siente orgullosa de tener entre sus alumnos a Pablo Dolz Mateo, medalla de plata en el campeonato Infanta Elena de España de PONIS 2 celebrado en Madrid los días 7, 8 y 9 de abril. ¡¡¡Enhorabuena!!

!“El CEIP La Mediterrània es sent orgullosa de tindre entre els seus alumnes a Pablo Dolz Mateo, medalla de plata en el campionat Infanta Elena d’Espanya de PONIS 2celebrat a Madrid els dies 7, 8 i 9 d’abril. ¡¡¡Enhorabona!!!