Llibres de text 15-16

Ja teniu la llista de llibres per al curs 2015 – 2016.

Llibres text 15-16

iPads: L’escola demana un iPad de 9,7 polzades, pot ser des del “iPad 2” fins l’última novetat, excepte per als alumnes de 6è que ja tinguin la tauleta del curs passat, el centre no acceptarà per als cursos de 3r, 4t i 5è tauletes Android o que no tinguen el sistema operatiu IOS (Apple)

Auriculars per a quan vagin a l’aula d’informàtica o per a utilitzar en els iPads

Llistat de material (tipus de llibretes)

Recomanem per als cursos de 3r, 4t, 5è i 6è esperar-se a setembre per comprar el iPad perquè possiblement eixiran millors ofertes

Ya tienen la lista de libros para el curso 2015-2016.

Llibres text 15-16

iPads: La escuela pide un iPad de 9,7 pulgadas, puede ser desde el iPad 2″ hasta la última novedad, excepto para los alumnos de que ya tengan la tableta del curso pasado, el centro no aceptará para los cursos de 3º, 4º y 5º tabletas Android o que no tengan el sistema operativo IOS (Apple)

Auriculares para cuando vayan al aula de informática o para utilizar en los iPads

Listado de material
(tipus de llibretes)

Recomendamos para los cursos de 3º, 4º, 5º y esperarse a septiembre para comprar el iPad porque posiblemente saldrán mejores ofertas.

This entry was posted in Tauló d'anuncis. Bookmark the permalink.